Leta i den här bloggen

söndag 7 oktober 2012

Filmhelg




Denna helg har varit rätt så lugn. Har sett lite filmer, men inga bra alls. Först blev det Sherlock Holmes 2, som jag i och för sig inte förväntade mig skulle göra så att jag tappade andan. Fast kanske ge mig högkvalitativ underhållning. Men bara fem minuter in i filmen kände jag att "Åh nej! En humoractionfilm". Ja, likt "Pirates of Caribbean" som jag bara inte pallar med. Kämpade mig dock igenom hela med glasspaus och allt för att hålla mig alert. Film nummer två hade jag rätt så höga förväntningar på, men attan vad deppig den var. Deppig på helt fel sätt. Filmen hette "The Slaughter Rule", med en ung och icke än känd Ryan Gosling i huvudrollen. Ovan ser du en trailer. 
Varför blir det så här galet? Jo för att jag helt och hållet har förlitat mig på SF anytime och slutat gå till en härlig videobutik. Ändring kommer snarast att ske på den fronten.

Tips på bra filmer tas för övrigt emot tacksamt

// Anna


Inga kommentarer: