Leta i den här bloggen

tisdag 13 november 2012

Stig Larsson-en märklig man

Ja då var det ett tag sedan jag bloggade. Så blir det ibland när jag har lite mycket att göra.
Många roliga jobb på senaste tiden. Och ett till barn: Sigge. Vilket har bidragit till väldigt lite sömn men mycket glädje. 
Konstigt nog har det i all denna trötthet sprudlat av kreativitet. Jag har känt mig lugn och fokuserad när jag jobbat trots många bollar i luften dels jobbmässigt och privat. Nu börjar ju detta låta som någon sort livs-coachsite, men jag är glad att allt funkat och gått så bra.
Här kommer ett av jobben. Den märklige Stig Larsson. Kul att plåta honom. Läs Jens Liljestrands text. Otroligt bra. Det är ett uppslag men nu ligger sidorna under varandra som ni kanske ser......

// Linus

Inga kommentarer: