Leta i den här bloggen

onsdag 21 mars 2012

Sonicjobb

Idag fick jag värsta vårfeelingen och ville lägga in lite bilder som jag hade tagit på våren någon gång. Men fastnade för ett jobb jag gjorde en höstdag för Sonic. Det var längesen jag arbetade för dom. Lite synd för jag har haft så otroligt roligt under deras uppdrag och Urban Gylllström som är ad har alltid gjort det så himla snyggt i tidningen.
Som ofta, vid större porträttplåtningar, så var jag rätt så nervös när jag skulle göra detta jobb. Det skulle bli några sidor på The Bear Quartet. Jag kände till ett ställe under en bro som jag gillar väldigt mycket. Där är man också säker om det skulle vara en regnig dag som fotograferingen skulle äga rum. Jag rekade runt dagen innan och tog ett djupt andetag. Här är några av bilderna.


// Anna











Inga kommentarer: