Leta i den här bloggen

onsdag 19 juni 2013

Bio

Jag har varit på bio! Det var rätt många månader sedan sist, och jag har längtat dit så himla mycket. Till biomörkret. Och igår blev det så äntligen av. Cyklade till Medborgarplatsen genom ett sommarvarmt förorts-Stockholm via Årstabron och Sös. Känns alltid speciellt att passera Södersjukhuset eftersom det var där både Nisse och Sigge föddes. Blir alltid lite känslosam i hjärtat då. 
Väl framme käkade jag två snabba cheeseburgare på Max och sen var det dags att träffa min fina vän och trogne filmpartner: Måns!
Filmen vi såg ser ni nedan: The Bling Ring. Jag tycker väldigt mycket om Sofia Coppolas filmer och hade rätt så stora förväntningar. Men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om filmen, hur bra den egentligen var. En trea eller fyra? Fast precis som med så många andra utav Coppolas filmer så växer den med tiden. Hur som helst - mycket sevärd!

// Anna






Inga kommentarer: