Leta i den här bloggen

fredag 16 maj 2014

Omslag

Jag har varit sjukt dålig på att blogga den senaste tiden. Hoppas det blir ändring på det. Men det är väl så det är ibland, det går i perioder. 
Nu laddar jag lite inför en Ingenjören-resa till Västkusten som jag ska göra i början på nästa vecka och träffa nästa nummers stora intervju. Har lite tankar på hur jag sa fotografera det porträttet men man vet aldrig hur det blir innan man väl kommer på plats. Jag försöker skissa och fundera och förbereda så mycket jag kan inför varje jobb, men hur mycket förberedelser som än görs vet man aldrig hur det kommer att bli förrän man väl står där med personen framför sig. Så förberedelser och kunskapen att ställa om sig är väl viktiga grejer att kunna i detta jobb. Inte alltid så lätt men man lär sig med tiden. Tror jag iallafall. Eller rättare sagt, man vänjer sig…. Roligt ska det bli iallafall.

Här kommer ett annat omslag jag tog till Hotellrevyn för några månader sedan.

// Anna


Inga kommentarer: