Leta i den här bloggen

måndag 19 maj 2014

Sverigeresa

Nu befinner jag mig i Lysekil. Kom hit lite efter 19. Sjukt trött efter en seg bilfärd och intensivt jobb i Stockholm på förmiddagen. Har åkt hit många gånger för att klättra, och då med barn, så denna gång gick det ju lite snabbare när man inte behöver göra en massa långstopp hela tiden. Men attan vad seg denna väg är. Egentligen är den väldigt fin, men så många 70-sträckor så det tar helt lång tid. Ofta när jag kör långt själv så tar jag mig aldrig tid att verkligen göra pauser. Det blir mest snabba "in-ut"- stopp på olika mackar för att gå på toaletten, fylla på vattenflaskan och köpa godis.
Så fort jag checkat in på hotellet stack jag ut på en liten springtur för att få tillbaka sinnena och ge kroppen lite rörelse och syre. Passade även på att reka lite också inför fotograferingen imorgon. Det är speciellt att vara på ett ställe som jag bara har varit på om somrarna och då med man och barn. Lite vemodigt. Ser framemot att komma hit i år igen och klättra. Det är snart…. Härligt.
Nu ska jag jobba lite och sen sova.

// Anna

Mitt hotellrum. Självklart står TV:n på. Eftersom vi inte har någon TV hemma känns det otroligt exotiskt att helt plötsligt ha detta fenomen mitt framför ögonen. Kan inte låta bli att ha den på non-stop.

Inga kommentarer: