Leta i den här bloggen

fredag 29 augusti 2014

gamla bilder och minnen

Om ungefär en vecka åker jag tillbaka dit allt en gång började: Biskops Arnö, för att hålla en föreläsning i bildreportage och berätta om mig själv. Jag ser mycket fram emot det men har i nuläget en massa funderingar på hur jag ska lägga upp det, och framför allt vilka bilder jag ska visa. Och i vilka program......
Så...jag plöjer en hel del hårddiskar och hittade dessa bilder. Ha ha underbart! Linus och jag rekar miljö för ett porträtt som jag sedan tog på José Gonzalez. Mitt i ingenstans hittade vi en härlig gammal hederlig tennis-domarstol. Klart José skulle sitta i den!

Året var 2007. En oändlighet sedan. Nedan kommer lite fler bilder som jag tog till samma reportage. Jobbet var för Sonic.

// Anna




Jaha -här sitter jag

....Och så Linus











1 kommentar:

Lars D sa...

Det kommer gå galant, det vet du!
Kör hårt!

/LarsD