Leta i den här bloggen

tisdag 2 juni 2015

Louise Hoffsten fortsättning

Igår hann jag inte visa några av de bilder som jag tog på Louise Hoffsten för flera år sedan. Så jag gör det idag istället.
Bilderna togs 2007, läser jag på hårddisken. Svindlande längesen. Vad mycket som har hänt sedan dess. Vi har flyttat tre gånger, fått två barn och bytt lokal tre gånger. och blivit lite äldre.

Louise Hoffsten var väldigt bra att fotografera. Så himla vacker och naturlig. Det var en rolig fotografering. Omslaget på skivan blev jag dock inte så nöjd över, men det är ett annat inlägg.

Idag sitter jag andra dagen i garaget - vårt nya kontor - och spanar just nu ut på barnens studsmatta. Och där kom postbilen...
Jag börjar så smått vänja mig vid att ha kontoret vägg i vägg med vardagsrummet. Det är lätt att tro att man inte jobbar bara för att man ibland går in i huset och äter lunch eller gör något annat en kort stund. Men jag kommer ju jobba minst lika mycket här och nu som när jag satt på annat håll. Förhoppningsvis kommer jag att bli mer effektiv och hinna med mer. 

// Anna







Inga kommentarer: