Leta i den här bloggen

måndag 1 juni 2015

Louise Hoffsten och nytt kontor

Nu har jag och Linus flyttat in i vårt garage. Det är nymålat, trasmattor på nylagt golv och alla garageprylar är i vårt förråd. Känns himla roligt och nervöst på samma gång att sitta hemma och jobba. Fast otroligt bra känsla att gå ut ur vår hemmadörr och sedan in i en annan dörr för att komma in i kontoret. Mycket bra psykologisk. 

Slappt tagen bild i förmiddags! Bättre utlovas snarast!

I förra veckan när jag packade ner en massa hårddiskar i flyttkartonger var jag tvungen att gå igenom lite gamla mobilbilder och hittade denna:

Groupie tagen för längesen
Jag skulle ta bilder till Louise Hoffstens kommande album och Linus hjälpte mig med att hålla ljus och allehanda reflexskärmar. Något som jag även har hjälpt honom med vid andra fotograferingar. Bra att ha varandra.
Vi fotograferade i ett industriområde som ligger nära Högdalen. Där jag för övrigt köpte sten häromveckan. I allafall närheten av detta industriområde som jag inte vet hur det se ut längre. Tänkte visa bilderna men hittar de inte nu i alla röra. Får bli nästa gång. Då ska jag även visa hur albumet blev..

// Anna









Inga kommentarer: