Leta i den här bloggen

fredag 28 september 2012

Bra film

Snabba Cash 2 var riktigt bra tycker jag. Gillade mörkret och att allt gick åt skogen för alla inblandade. Vilket jag kan säga utan att avslöja för mycket, för det är så givet med tanke på alla knarkaffärer som filmen berättar om. Mycket bra film i sin genre. Trovärdig dialog och intressant att se Fares Fares i en riktigt allvarlig roll.

För några år sedan fotograferade jag Mattias Varela, som spelar Jorges i filmen, tillsammans med Alexandra Pascalidou. Jobbet blev inställt och kom aldrig med i tidningen men så här blev några av bilderna. Jag träffade dom när de var med på inspelningen av något mattävlingsprogram. Tiden var knapp och min ringblixt var för liten och för långsam. Men några okej ljus fick jag in.

// Anna





Inga kommentarer: