Leta i den här bloggen

onsdag 19 september 2012

Reprovecka




Håller på att cmyka, kopiera, ändra till rätt storlek på bilder etc. Hela veckan. På fredag skickas nästa nummer av Ingenjören till tryckeriet. Det blir mycket sitta still på stolen och lyssna på radio, musik och se på halvdåliga program vid sidan om som jag jobbar framför datorn. Men jag gillar det. Stressigt men intensivt kreativt på något sätt. Det blir lite av en skön summering och rannsakning av de bilder jag har tagit under de senaste veckorna till tidningen. Mer om jobben längre fram. 
Har inte så mycket bilder att visa idag. Det får bli en gammal video från Linkin Park istället. Vet inte om det är coolt eller töntigt att tycka om dem. Men jag tycker om dem. Första gången jag hörde deras musik var när jag slog på TV:n i Iowa och denna video visades. Jag var där tillsammans med min klass från Fotoskolan. Tusen år sedan...eller närmare bestämt år 2001. Längesen....

// Anna

Inga kommentarer: