Leta i den här bloggen

söndag 20 januari 2013

Arkivbild

Det var väldigt längesedan jag bloggade. Lovade mig själv, när jag gick på mammaledighet, att jag minsann skulle blogga om än det ena och än det andra. Trots att jag inte jobbade. Men så har det inte riktigt blivit. Jag hoppas, i och med detta blogginlägg, få en ändring på det.

Vid frukosten idag och läsandet av dagens DN, ramlade det ut ett litet reklamblad från Dagens Industri. Och så även en bild på Stina Honkamaa som jag hade tagit för längesedan. En gammal arkivbild som dök upp och även om det inte är första gången man ser sina bilder i tryck blev jag väldigt glad. Bilden är inte den bästa jag har tagit. Får skylla på att jag hade ungefär 3 minuter på mig. Men ändå. Det var roligt att se Foto: Anna Simonsson. Kändes som längesedan sist.
Vid sidan om mammaledigheten fokuserar jag väldigt mycket på att träna. Har en klätterresa till fina Fontainebleau utanför Paris, i slutet av mars som jag ser väldigt mycket fram emot. Och som jag väldigt gärna vill komma i form inför. Jag hoppas att jag lyckas med det. 

Allt känns väldigt fint just nu, även om jag saknar att jobba, men tror och hoppas att det också kan vara bra med ett uppehåll. Kanske ser jag saker från en annan sida när jag börjar jobba igen i augusti. Och förhoppningsvis blir jag även en bättre fotograf. Ja ja, tankar som snurrar. Men kanske blir det så. Hoppas.

Skriver snart igen.

// Anna


Inga kommentarer: