Leta i den här bloggen

tisdag 22 januari 2013

En helt annan grej.....

....som inte handlar om foto: 
Himmel vilket fint väder det är idag! Jag blir helt glad. Om jag kunde skulle jag ge mig ut på en springtur. Istället blev det lite cykling i garaget och en timme klättring på Karbin, som ligger väldigt nära där vi bor. Mycket bekvämt att ha klättringen så nära. Jag var väldigt trött idag. Dålig sömn de två senaste nätterna, samt flera dagars träning kändes i kropp och huvud. Trots det lyckades jag sätta två röda problem, som jag även repeterade. Hurra! För bara två veckor sedan var det en omöjlighet.
Precis innan klättringen klämde jag mig när jag skulle justera en sak på vagnen. Sjukt irriterande, men det gick bra ändå. Dagen till ära firade jag med en kexchoklad.

// Anna

Fin vy från vår lilla veranda

Klämskada och belöning

Inga kommentarer: