Leta i den här bloggen

torsdag 15 januari 2015

Sista dagen i Boston

Om 90 minuter blir jag utan hotellrum och planet går inte förrän ikväll kl 20.30. Hade trorr att jag skulle kunna fotografera mer idag, men icke. Det fanns det inte tid för. Tack och lov gick det hyfsat igår så jag är väl relativt klar, men hade ändå känts bra med de där sista kompletteringarna. Aldrig är man nöjd.
Jaha - så vad gör man idag? Dum fråga kanske i en så rolig stad - men det ute är det svinkallt och shoppade gjorde jag igår kväll. Äh - det löser sig. Ska bland annat gå runt och ta lite miljöbilder hade jag tänkt.

Igår i allafall så fotade jag en del och sen, när vi hade jobbat färdigt, åkte vi till ett stort mall och shoppade lite roliga grejer.

Det har varit så himla roligt att vara här och jag längtar tills nästa kom jag kommer till USA. Har några jobb-idéer som jag hoppas kunna förverkliga.

hej så länge 
Hörs i Sverige

// Anna

Rolig skoaffär

Sjukt stor galleria. Fast den jag var inne i i Colorado slå denna med hästlängder!

Och så middag på Food-Courten

Inga kommentarer: