Leta i den här bloggen

tisdag 28 februari 2012

Emilott

För några veckor sedan träffade jag en tjej som skriver fan fiction. Emilott Mellgren heter hon. Bilderna togs då det fortfarande var snorkallt i Stockholm och det hade precis snöat. Stora, tunga snöflingor. Jag hade mina termobrallor på och varmaste jackan. Kall om händerna blev jag som vanligt. Det gjorde inte så mycket, var bara lite svårare att ställa in skärpan. Emilott hade laddat med långkalsonger och var mycket snäll och tålig . Här är några av de bilder jag tog.


// Anna





1 kommentar:

Anonym sa...

Anna o Linus!
Skoj att läsa det ni skriver och titta på era skitbra bilder. Ni är så rackars duktiga båda två!
Jag skulle vilja läsa lite om hur ni tänker och planerar kring era jobb, det skulle vara intressant.
Längesen vi sågs tycker jag!
Kram från Emma