Leta i den här bloggen

måndag 23 april 2012

En Marie jag fotat

Blogger har nytt utseende och jag blir helt förvirrad. Hoppas detta inlägg kommer in på rätt sätt.
Min fina kompis Lasse bloggar ju flitigt och är så himla bra på att uppmärksamma andra och ge beröm. På hans blogg såg jag igår att ett jobb jag gjorde för Sydsvenskan för några veckor sedan, var inne i tidningen i helgen. Alltid så skoj att se hur det blev, och ibland svårt att hänga med och följa alla jobb som man gör. Därför blir jag alltid så glad när Lasse lägger upp en PDF. Jobbet känns väldigt mer "levererat" då. Här kommer fler bilder från samma tillfälle. Personen jag träffade tillsammans med journalisten Lotta Satz heter Marie Söderqvist och är ny vd för Livsmedelsföretagen.
Jag har förresten insett att jag ofta tar mycket stående bilder när jag tar porträtt. På något konstigt sätt faller det mig mer naturligt.


// Anna










Inga kommentarer: