Leta i den här bloggen

onsdag 12 mars 2014

WORKSHOP inbjudan

Välkomna på workshop!
24-25 maj

Lördagen den 24 maj
Vi träffas i min lokal nära Telefonplan i Stockholm (exakt adress kommer senare) kl 10.
Jag berättar om mig själv och visar olika porträttuppdrag som jag har fotograferat. Vad man kan tänka på inför ett porträttjobb, hur man gör när man har superkort tid på sig, hur man varierar sig mm.
Redovisning av uppgift som jag mailar ut i god tid innan workshopen.
Ni får en fotouppgift som ska redovisas dagen därpå.

Gemensam middag och häng på kvällen i min lokal eller hemma hos mig.

Lunch och fika ingår under dagen. Likaså middagen.

Söndagen den 25 maj
Samling kl 10. 
Redovisning av uppgiften.

Lunch och fika ingår under dagen.

--------------------------------------------------

Pris: 3000 kr inkl. moms
Anmäl direkt till mig på 
info@annasimonsson.com

Skriv ert fullständiga namn, adress och emailadress.
Skriv även om ni är allergiska mot något, är vegetarianer eller annat.

Anmälan är bindande.
Max antal deltagare: 12 st.

Svara senast 1 maj

Välkomna!

// Anna












1 kommentar:

Lars D sa...

Åhh vad roligt!
Lycka till nu riktigt mycket, det kommer gå så bra!

/LarsD