Leta i den här bloggen

onsdag 30 maj 2012

Mera konferens

När jag äntligen får chansen att sova ut så ligger jag och zappar lite väl länge på kvällen, fast jag är trött, och är helt enkelt inte så utvilad som jag hoppades att jag skulle vara när jag vaknar på morgonen. Men vad gör det? Jag har sovit gott och är så himla glad för att få chansen att vara här. Jag började morgonen med lite längder i simbassängen. Pallade bara 20, på en rätt kort bana. Simning är behagligt, men jag blir bara så himla rastlös. Så 20 fick räcka. Sen traskade jag tillbaka till mitt rum i de konstiga tofflorna man får här. Det går liksom inte att gå normalt i dom, men det är kanske tanken. Att man ska släpa sig fram lite mer stilla, istället för att rusa fram som man så ofta gör.
Nu ska jag njuta frukost. Vi börjar inte jobba förrän kl 10 idag. Lyx!


// Anna


Roliga tofflor

Bara chefredaktören var i bassängen och en annan kvinna som jag inte kände. Mycket lugnt och behagligt.





Inga kommentarer: