Leta i den här bloggen

tisdag 8 maj 2012

Skräck

Ikväll ska jag se "The Devil Inside" med min biokompis Måns. Som även är en av drivkrafterna och skaparna till filmbloggen Onyanserat. Vi har sett många skräckisar tillsammans, och annan film också såklart. Men är det skräck jag ska se, så är det med Måns. Jag började kolla på skräck för att det var ett så bra och snabbt sätt att fly in i en annan värld. Och man kunde snabbt glömma alla eventuella problem och bekymmer i sin egen. Men på sista tiden har jag blivit väldigt skrajsen av mig och vissa skräckfilmer hänger kvar, för evigt känns det som, i huvudet. Och kommer fram speciellt när jag ska sova. "Grave Encounters" var en sådan film som jag ÄNTLIGEN, efter ett halvår, har fått att blekna bort.
Vi får se hur det blir med filmen i kväll.
Se båda trailarna här nedan.


// Anna

Inga kommentarer: