Leta i den här bloggen

söndag 13 maj 2012

Söndag

Idag är jag hemma och bakar och fixar med lite papper. Ska nog snart åka och klättra. Inomhus dock, sen kanske det blir en sväng ner på stan och besök på Fotografiska. Solen skiner ute och resten av familjen är på Skansen. Jag längtar tills vi ska flytta i mitten av sommaren. Speciellt dagar som dessa när det är varmt och fint ute. Ser så otroligt mycket fram emot att sitta och dricka kaffe i vår blivande hammock. 


Bilderna är på Orup. Jobb för Sonic för några år sedan. Åkte lite djurgårdsfärja med honom och tog även bilder på mitt favoritställe vid Slussen. Han var en mycket trevlig prick. Oerhört professionell och gjorde som han blev tillsagd. Ett bra möte helt enkelt.
Slussen är en otroligt bra fotomiljö, om man gillar den typen av miljöer vill säga. Funkar både i sol och regn. Sen tycker jag väldigt mycket om den lite mer ruffa stämning som finns där. Fast den lär väl försvinna om några år när allt ska göras om. Alla dessa omgörningar - jag blir helt trött. Kan det inte få vara lite slitet och muggigt? Måste allt vara så himla fräscht?


// Anna





Inga kommentarer: