Leta i den här bloggen

fredag 3 oktober 2014

Regn

Idag är det regn. Jag hade velat ha sol. Är så sjukt less på regn. Inte för att det har varit speciellt superregnigt denna höst , jag blir bara helt låg av regn. Ge mig sol. Iallafall imorgon när jag tänkte ta med mig kidsen till Skansen eller någon annan utegrej.

För övrigt checkar jag ut nu för att ta helg. Har gjort det jag behöver göra i lokalen . Nej just det, glömde att jag har ett jobb i kväll kl 18. Tror jag. För personen jag ska fota vägrar höra av sig. Har ringt, mailat, sms:at men icke. Har fått ett luddigt svar om tid och plats för en vecka sedan men inget är spikat. Ahh, så irriterande. Kan denna person svara så man får lite klarhet i sin fredagseftermiddag?!!

Här kommer en bild från när vi var i Bohuslän i början av sommaren. Mina föräldrar var där och hälsade på så vi ville visa ett ställe som vi ofta klättrade på. Och glömde titta uppåt på de regntunga molnen som snart skulle vara över oss. Det började regna och vi fick ta skydd under en överhängande sten. 
Jag må se helt smidig och vig ut kanske där jag sitter men mitt ben led...aj aj och var sjukt stelt när jag till slut fick resa på mig.
Vet för övrigt inte varför Nisse hade med sig ett badmintonracket.

Trevlig helg alla.

// Anna




Inga kommentarer: