Leta i den här bloggen

torsdag 30 oktober 2014

Titiyo.....

....träffade jag för några veckor sedan två gånger! Först ett jobb för Sydsvenskan (som jag tänkte skriva om nästa gång) och sedan i samband med ett jobb för Sonic. 
Sonic i mitt hjärta.... Så många fina jobb jag har fått möjligheten att göra för dem. Jobb som har fått ta tid och som sedan har fått så fint utrymme i tidningen. 
Bland de jobb jag minns starkast är nog dessa:

När jag åkte runt med Lars Winnerbäck i Linköping i flera timmar för att fota honom på en massa ställen han hade barndomsminnen från.

När jag åkte runt med Nina Persson i min gamla Ford kombi och fotade henne i det nu rivna spårområdet nedanför Hjorthagen. 

När jag fick hänga i The Arks studio i Malmö en hel dag.

När jag åkte hem till Frida Hyvönen och hängde i hennes hus en hel dag. Fick förhandslyssna på hennes skiva och äta mackor.

Men det finns så många andra roliga minnen också.

Hur som helst var det ett tag sedan nu, därför blev jag extra glad när jag fick detta. Att fota Titiyo. Och Titiyo är ju en av de bästa artisterna i Sverige. Så proffsig, begåvad, trevlig och snygg! 

Så här blev det i tidningen:

// Anna



Och här kommer lite fler bilder som jag tog:






Inga kommentarer: