Leta i den här bloggen

onsdag 9 oktober 2013

Citybanan

Apropå reportage....
Sitter och kollar gamla hårddiskar och försöker ta mig samman. Välja bilder till den nya hemsidan. Som jag måste uppdatera. Hittade detta jobb om Citybanan som jag gjorde för Ingenjören. Jag höll på med det i två år ungefär. Inte oavbrutet såklart. Det var en mammaledighet emellan bland annat. Plus att jag var tvungen att hålla på med det under en längre tid för att det skulle ha hunnit hända något emellan fototillfällena. Sedan tar det längre tid än man tror att få fototillstånd, prata med rätt människor, skapa förtroende, komma tillbaka för kompletterande bilder etc. En stor process som var ljusår från mina lite snabbare porträtt. Men väldigt väldigt roligt.
Himmel vilket stort projekt citybanan är! Ska bli väldigt spännande när den väl öppnar.

// Anna

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Simonsson


Inga kommentarer: