Leta i den här bloggen

onsdag 23 oktober 2013

Jyllands-Posten

Jag har fått äran att arbeta för Jyllandsposten några gånger. Det är min vän och före detta chef Brian Karmark som har gett mig de roliga uppdragen. Vi lärde känna varandra när han var bildchef på Sydsvenskan för flera år sedan och jag vikarierade där i samma veva. Han och Lars Dareberg är de bästa chefer jag har haft under ett vikariat.
Båda sjukt kreativa, peppande och fulla med konstruktiv kritik. Perfekt! Jag kan sakna det där ibland, att ha en chef. Bildchef. Som egen är jag min egen chef kan man väl säga. Och det är jag relativt bra på, men ibland vore det skönt med någon som ger en lite kängor och ris och ros. 
Så här blev några av jobben i tidningen. Plus några bilder som inte kom med. De jag träffade var Rigetta Klint, designer och författarparet Alexandra och Alexander Ahndoril. 

I övrigt så är jag sjukt nöjd över att jag har börjat springa över en mil tillsammans med min fina vän och frilansjobbarkompis Annika Larsson. I kväll var det lite extra tungt så nu är jag helt slut. Fast på ett bra sätt. Snart blir det lite godis på det innan läggdags.

// Anna



































1 kommentar:

Lars D sa...

Åhh tack vad gullig du är.
kram-kram,

/LarsD